Sunday, March 7, 2010

Wo De Hui Yi Bu Shi Wo De (2009)


我的回忆不是我的 (2009)

Song of 2009 by Jade Solid Gold, music award in HK and also numerous Chinese award worldwide. Lyrics is well written and has great flowing tune too. A must sing when visiting Karaoke. The solo version was done by Ocean, however it become a hit when it was duet.

Artist : 泳儿 & 海鸣威 (Vincy Chan duet Ocean Hai)
Genre : Ballad, Duet
Album : 多一點 (2009)
URL : http://www.eegmusic.com/artists
Lyrics :
女:傷心的總會任性 灰心的總會用氣力
將最好的過去 將最多的細碎 鎖到 屬於妳的眼睛
男:失戀的不夠耐性 失戀的不信是注定
於最黑的世界 於最光的刹那 感到 屬於妳的氣息

合:即使很多壹起過的 想起的通通妳的
爲著是浪漫的愛情
男:通通都可再見 但承諾可再聽
合:什麽可不變色 Oh baby

*合:當晚與妳記住蒲公英 今晚偏偏想起風的清勁
女:回憶不再受制於我 我承認
合:回憶也許妳的
當晚與妳記住流水聲 今晚站在大地自己傾聽
男:難道送別妳 回頭總是虔誠
誰能怪我 總是太感性*

男:失戀的都有惰性 失戀的都記住約定
女:當理想的世界 當理想的刹那 因愛 無分妳的我的

合:即使很多壹起過的 想起的通通妳的
爲著是浪漫的愛情
男:通通都可再見 但承諾可再聽
合:什麽可不變色 Oh baby

No comments:

Post a Comment